Er zijn ruim 400 examenonderwerpen benoemd voor het vak eventmarketeer en voor eventstrateeg komen daar nog eens zo’n 100 onderwerpen bij.

Per onderwerp hebben we gespecificeerd: wat moet je als parate kennis hebben en wat moet je kunnen toepassen?

‚Äč

Uiteraard zijn de meest belangrijke aspecten: het vertalen van de doelstelling en strategie van een bedrijf naar events en het implementeren van events binnen marketing en communicatie. Alle geselecteerde aspecten zullen een plaats krijgen in de curricula van de opleidingen.

 

Jaarlijks worden de eisen geëvalueerd en – indien nodig – geactualiseerd door de commissie. Hierbij wordt ook de input meegenomen van alumni die de opleidingen hebben gevolgd en de examens succesvol hebben afgelegd.

 

Op dit moment worden onderstaande examens afgenomen door Instituut voor Eventmarketing & Strategie. Door op onderstaande programma's te klikken krijg je meer informatie over het betreffende examen en opleidingen. Op termijn zullen hier meer examens aan toegevoegd worden.

Instituut voor Eventmarketing & Strategie |  E. info@eventstrategie.com